Brev:
Hvorfor skal baby egentlig have boghvede, majs, rismels osv - grød?
31. marts 2014
Alder:
5 mdr.
Kære Helen.
Ja, overskriften siger jo lidt sig selv.
Men jeg undrer mig over at de stakkels babyer skal trækkes med grød, som man
ikke selv ville røre med en ildtang....
Jeg smager selv på det, altid, og det smager jo ikke grimt, for nogen decideret smag
kan man vel ikke tale om, men mere som en slags udvandet havregrød.
Så kom vi bare til at tale om, hvorfor er det egentlig den slags grød de skal have?
Tak :)